Kun tarvitset osaavaa virtuaaliassistenttia, Avican tulee apuun! Palvelemme yrityksiä Helsingistä käsin koko Suomen alueella.
Meiltä saat yrityksesi käyttöön virtuaaliassistentin monipuoliset palvelut. Virtuaaliassistenttimme ovat erikoistuneet tarjoamaan hallinnollisia palveluita asiakkaillemme etäältä, yleensä kotitoimistosta.
Tyypillisiä tehtäviä, joita virtuaaliassistenttimme voivat toteuttaa:
tapaamisten aikatauluttaminen
puheluiden soittaminen
matkojen järjestäminen
sähköpostitilien hallinta.
Osa virtuaaliassistenteistamme on erikoistunut graafisen suunnittelun, blogikirjoittamisen, kirjanpidon, sosiaalisen median ja markkinointipalvelujen tarjoamiseen.
Virtuaaliassistentin palkkaamisen yksi etu on joustavuus tehdä sopimuksia vain tarvitsemistasi palveluista, joiden hinta on alkaen 30 €/tunti, (ALV 0 %).
Asiakaspalvelutiimimme huolehtii hyvin asiakaspalvelutarpeistasi:
vastaamme puheluihin
kuittaamme sähköpostit
autamme asiakkaitasi reaaliaikaisesti nettisivujesi chatissa.
Kansainvälinen ja monikielinen asiakaspalvelutiimimme voi hoitaa asiakaspalvelun suomeksi, englanniksi tai venäjäksi.
Taloushallinnon ammattilaisina tarjoamme taloushallinnon palvelut ketterästi suosimiasi järjestelmiä ja toimitapoja käyttäen. Yrityksemme Avican ei ole ulkoinen kirjanpitäjä tai tilitoimisto, vaan teemme yhteistyötä tilitoimistosi kanssa. Tarvittaessa löydämme verkostostamme yrityksellesi myös tilitoimiston.
Palveluihimme kuuluu muun muassa:
aineistojen kokoaminen
reskontra
kirjanpito
myyntilaskujen luominen
ostolaskujen tarkistus ja kuittaus.
Avican tarjoaa myös modernia puhelinmyyntiä yrityksesi tulosten kasvattamiseksi. Myyntipalvelun lisäksi voimme yhdistää kokonaisuuteen muitakin yritystoimia tukevia palveluitamme, kuten asiakaspalvelua.
Ota meihin yhteyttä! Kerromme mielellämme lisää virtuaaliassistentin palveluistamme. Yrityksemme Avican palvelee Helsingistä käsin yrityksiä koko Suomen alueella.